۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد:

حذف نماینده هند از لیگ قهرمانان آسیا ۲ به خاطر عدم سفر به ایران

حذف نماینده هند از لیگ قهرمانان آسیا ۲ به خاطر عدم سفر به ایران

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم موهان باگان هند از دور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲ کنار رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور ایران و موهان باگان هند در هفته دوم مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ قرار بود روز چهارشنبه ۱۱ مهر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم بروند که این بازی به دلیل عدم حضور نماینده هند در ایران لغو شد.

بر همین اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز یکشنبه ۱۶ مهر در صفحه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲ در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که تیم موهان باگان به دلیل عدم سفر به ایران از این مسابقات کنار رفت.

موهان باگان هند از لیگ قهرمانان آسیا ۲ حذف شد

در اطلاعیه AFC آماده است:

طبق ماده ۵.۲ مقررات مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲™ فصل ۲۰۲۴/۲۵ (مقررات مسابقات)، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تأیید می‌کند که باشگاه «موهان باگان سوپر جاینت» از هند به دلیل عدم حضور در تبریز در جمهوری اسلامی ایران، برای دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲™ برابر تراکتور در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۴، از این رقابت‌ها انصراف داده تلقی می‌شود.

به‌همین‌دلیل، تمام مسابقات انجام‌شده توسط موهون باگان سوپر جاینت لغو شده و طبق ماده ۵.۶ مقررات مسابقات، باطل و بی‌اعتبار در نظر گرفته می‌شود. برای جلوگیری از هرگونه ابهام، هیچ امتیاز و گلی از مسابقات این باشگاه در تعیین رتبه نهایی گروه A طبق ماده ۸.۳ مقررات مسابقات محاسبه نخواهد شد.

کد خبر 6249403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha